Regulamin Konferencji

I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA „KRAJOWA SIEĆ ONKOLOGICZNA –

WYZWANIA DLA SZPITALI, A KORZYŚCI PACJENTÓW, CZYLI DLACZEGO WARTO TWORZYĆ UNITY NARZĄDOWE?”

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady uczestnictwa w konferencji o nazwie I Ogólnopolska Konferencja „Krajowa Sieć Onkologiczna – wyzwania dla szpitali, a korzyści Pacjentów, czyli dlaczego warto tworzyć unity narządowe?” (dalej „Konferencja”).
  2. Organizatorem Konferencji jest Oncotransfer sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02–781) przy ul. Wilhelma Konrada Roentgena 5, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000770452, o numerze NIP 9512477922, Regon 38251479200000, której kapitał zakładowy wynosi 490.000,00 zł (dalej „Organizator”).
  3. Wypełnienie zgłoszenia rejestracyjnego oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
  4. Zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja wszystkich jego postanowień przez Uczestnika oraz otrzymanie przez Uczestnika od Organizatora potwierdzenia uczestnictwa w Konferencji jest równoznaczne z zawarciem z Organizatorem umowy udziału w Konferencji.
  5. Każda osoba, która otrzyma od Organizatora elektroniczne potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu.
  6. Konferencja odbędzie się w dniach 04-05.04.2025 roku w Warszawie. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu Konferencji bądź jej odwołania w przypadku wystąpienia zdarzeń od niego niezależnych, które uniemożliwiają przeprowadzenie Konferencji w terminie określonym w niniejszym Regulaminie. Organizator nie ponosi wówczas żadnej odpowiedzialności, a Uczestnikom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. O zmianie terminu lub odwołaniu Konferencji Organizator niezwłocznie poinformuje Uczestników przesyłając informację o zmianie terminu lub odwołaniu Konferencji na adres e-mail Uczestnika podany w formularzu rejestracyjnym.
  7. W przypadku, gdy Konferencji nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora, tzw. „siły wyższej” (np. powódź, huragan, śnieżyca lub inne niedające się przewidzieć ani uniknąć, czyli zdarzenie niezależne od Organizatora), Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Konferencji, a także kosztów usług dodatkowych zleconych Organizatorowi przez uczestników Konferencji.
  8. Udział w Konferencji jest bezpłatny.
  9. Skróty używane w niniejszym Regulaminie posiadają następujące znaczenie:
    1. Uczestnik – każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zgłosiła swój udział w Konferencji, otrzymała potwierdzenie rejestracji, a następnie elektroniczne potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji;
    2. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.);
    3. Strona Internetowa Konferencji – strona internetowa https://cancerunits.pl/
  10. Postanowienia niniejszego Regulaminu będą miały zastosowanie do uczestnictwa w Konferencji również w przypadku zmiany daty lub miejsca Konferencji, a także odpowiednio w razie zmiany formuły Konferencji na Konferencję online.
  11. Wszelkich informacji dotyczących Konferencji Organizator udziela w drodze e-mail pod adresem: kontakt@oncotransfer.pl.
  12. Zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu są warunkiem koniecznym udziału w Konferencji.
  13. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.

§ 2. Rejestracja udziału w Konferencji

  1. Osoby zainteresowane udziałem w Konferencji powinny dokonać rejestracji na Konferencję za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego na Stronie Internetowej Konferencji.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji uczestnictwa w Konferencji.
  3. Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu. Rejestracja jest skuteczna jedynie, jeżeli Uczestnik zaakceptuje treść Regulaminu.
  4. Wysłanie formularza rejestracyjnego oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także konieczność przestrzegania przepisów prawa oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
  5. Do zawarcia umowy na warunkach określonych w formularzu rejestracyjnym i niniejszym Regulaminie dochodzi z chwilą otrzymania przez Uczestnika potwierdzenia uczestnictwa w Konferencji.

 

  1. W Konferencji mogą uczestniczyć wyłącznie osoby: osoby zarejesrtowane, lekarze oraz przedstawiciele sponsorów Konferencji.
  2. Warunkiem uczestnictwa lekarzy w Konferencji są łącznie:
    1. zgłoszenie uczestnictwa poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego:
      • na stronie internetowej Konferencji
      • lub na miejscu w dniu wydarzenia
    2. posiadanie ważnego numeru PWZ (Prawa Wykonywania Zawodu) – nie dotyczy przedstawicieli sponsorów Konferencji
  3. Każdy lekarz, który spełni warunki uczestnictwa w Konferencji oraz weźmie udział w wydarzeniu otrzyma certyfikat uczestnictwa w Konferencji.
  4. W przypadku, gdy okaże się, że osoba biorąca udział w Konferencji nie spełnia warunków uczestnictwa, Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia takiej osoby z dalszego udziału w Konferencji i nie przysługuje jej z tego tytułu żadne roszczenia wobec Organizatora.
  5. Rejestracja na Konferencję jest możliwa do dnia 28/03/2025 r.
  6. Po zarejestrowaniu się na Konferencję przez formularz rejestracyjny osoba zainteresowana udziałem w Konferencji otrzymuje elektroniczne potwierdzenie rejestracji w formie zwrotnej informacji na adres e-mail Uczestnika wskazany w formularzu rejestracyjnym. Potwierdzenie rejestracji nie jest potwierdzeniem uczestnictwa w Konferencji. Organizator zastrzega sobie możliwość podjęcia ostatecznej decyzji o przyjęciu lub nieprzyjęciu zgłoszenia Uczestnika.
  7. Potwierdzenia uczestnictwa w Konferencji Organizator przesyła do Uczestników do dnia 25.03.2025 r. Uczestnik upoważnia Organizatora do przesłania potwierdzenia uczestnictwa w Konferencji drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.
  8. Organizator zastrzega sobie, że nie wszystkie osoby, które dokonają rejestracji muszą otrzymać potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia osoby zainteresowanej do udziału w Konferencji bez podania przyczyny.

§ 3. Postanowienia organizacyjne

  1. Udział w Konferencji możliwy jest tylko w formie stacjonarnej. Organizator zastrzega sobie – w zależności od okoliczności – prawo zmiany formuły Konferencji na Konferencję odbywającą się w całości lub w części w formule „online”. O zmianie formuły Konferencji Organizator niezwłocznie poinformuje Uczestników przesyłając informację o zmianie formuły na adres email Uczestnika podany w formularzu rejestracyjnym.
  2. Konferencja odbędzie się w Warszawie w lokalizacji wskazanej na Stronie Internetowej Konferencji najpóźniej miesiąc przed datą Konferencji. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany miejsca organizacji Konferencji. W przypadku zmiany miejsca odbycia Konferencji Organizator niezwłocznie zamieści informację o zmianie miejsca Konferencji na Stronie Internetowej Konferencji oraz poinformuje Uczestnika przesyłając informację o zmianie miejsca Konferencji na adres e-mail Uczestnika podany w formularzu rejestracyjnym.
  3. Organizator nie pokrywa kosztów noclegu oraz podróży Uczestników Konferencji.
  4. W razie rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji Uczestnik poinformuje Organizatora przesyłając informację o rezygnacji na adres e-mail Organizatora: kontakt@oncotransfer.pl.

§ 4. Przebieg Konferencji i organizacja części naukowej

  1. W ramach Konferencji odbędą się sesje naukowo-edukacyjna.
  2. Konferencja przewiduje następujące elementy:
    1. Dzień I – 4 kwietnia 2025 r.
      • Otwarcie konferencji z udziałem przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia i NFZ
      • Sesje eksperckie: „Jakość nowego modelu opieki onkologicznej – kluczowe elementy i korzyści”
      • Prezentacje unitów narządowych – dobre praktyki i wypracowane standardy organizacyjne (m.in. ginekologia, breast cancer unit, lung cancer unit, colon cancer unit)
      • Debata ekspercka: „Jak skutecznie koordynować współpracę między ośrodkami KSO?”
    2. Dzień II – 5 kwietnia 2025 r.
      • Moduły tematyczne dedykowane poszczególnym grupom uczestników:
      • Rozliczanie świadczeń onkologicznych – dla kadry administracyjnej i zarządczej
      • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w onkologii – dla lekarzy i specjalistów IT
      • Nowoczesne standardy opieki pielęgniarskiej – dla pielęgniarek i koordynatorów
      • Koordynacja opieki onkologicznej – dla decydentów i organizatorów opieki zdrowotnej
      • Prehabilitacja i rehabilitacja onkologiczna – dla lekarzy rehabilitantów
        i fizjoterapeutów
      • Wsparcie psychologiczne pacjenta onkologicznego – dla psychologów
        i terapeutów
    3. Szczegółowy program Konferencji dostępny będzie na Stronie Internetowej Konferencji najpóźniej 7 dni przed Konferencją.
    4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji.

§ 5. Identyfikacja, bezpieczeństwo i zasady odbywania Konferencji

  1. Przed wejściem na teren Konferencji każdy Uczestnik otrzymuje identyfikator. Każdy Uczestnik ma obowiązek posiadania identyfikatora przy sobie, w widocznym miejscu, przez cały czas trwania Konferencji.
  2. Posiadanie przez Uczestnika identyfikatora upoważnia go do wstępu na Konferencję.
  3. Zabronione jest prowadzenie przez Uczestników Konferencji jakichkolwiek działań oraz dystrybuowanie jakichkolwiek materiałów: komercyjnych, akwizycyjnych, reklamowych, promocyjnych. Zabronione jest także prowadzenie jakichkolwiek działań agitujących oraz zbiórek pieniężnych nieuzgodnionych z Organizatorem, jak również działań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestnika, które mogą zostać zagubione, skradzione bądź zniszczone podczas Konferencji.
  5. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją.
  6. Uczestnicy są zobowiązani zgłosić niezwłocznie do Organizatora wszelkie przypadki nieodpowiednich zachowań innych Uczestników.
  7. Uczestnicy, którzy mimo wezwania do zaprzestania łamania postanowień Regulaminu, nie zastosują się do poleceń Organizatora, a w szczególności stwarzają swoim zachowaniem niebezpieczeństwo dla innych Uczestników, bądź zakłócają przebieg Konferencji są zobowiązani do natychmiastowego opuszczenia Konferencji i nie przysługują im z tego tytułu żadne roszczenia wobec Organizatorów.
  8. Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego podczas Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich w związku lub na skutek wykorzystania przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji.
  9. Organizator uprzedza, że przebieg Konferencji może być filmowany, fotografowany, transmitowany i nagrywany na nośniki w ramach audycji telewizyjnych, radiowych, internetowych i innych publicznych transmisji według dowolnej aktualnej metody technicznej.
  10. Zaakceptowanie niniejszego Regulaminu oznacza w szczególności, że w razie utrwalenia w związku z udziałem w Konferencji wizerunku Uczestnika, Uczestnik – stosownie do art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2509) – wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie jego wizerunku przez Organizatora oraz wszelkie upoważnione do tego przez Organizatora podmioty, bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych.
  11. Decydując się na udział w konferencji Każdy Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że wizerunek ten może być rozpowszechniany przez Organizatora między innymi w celach promocji i informowania o Konferencji w dowolnie wybranym miejscu, czasie czy formie przedstawienia (np. kadr, zdjęcie, film), w szeroko rozumianych mediach, w tym w Internecie, w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube), w prasie, na Stronie Internetowej Konferencji.
  12. Powyższa zgoda na wykorzystanie i rozpowszechnienie wizerunku obejmuje w szczególności poniższe pola eksploatacji:
    • utrwalania na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym (np. na nośnikach wideo, taśmie światłoczułej itp.)
    • wszelkie zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką, w tym: na dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą, cyfrową, techniką zapisu komputerowego, w sieci multimedialnej (w tym Internet),
    • obróbka,
    • wprowadzanie do pamięci komputera, pamięci innego urządzenia i do sieci multimedialnej, w tym do Internetu,
    • wszelkie rozpowszechnianie, w tym w formie druku, zapisu cyfrowego, przekazu multimedialnego,
    • wszelki obrót oryginałem lub egzemplarzami, na których wizerunek utrwalono – wprowadzanie do obrotu (w tym przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych, wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe), użyczenie lub najem lub oddawanie oryginału albo egzemplarzy do używania na podstawie innego stosunku prawnego,
    • publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności wykorzystanie na stronach internetowych, portalach społecznościowych,
    • wykorzystanie w utworach multimedialnych,
    • wykorzystanie na różnego rodzajach stronach internetowych (m.in. na stronie internetowej Organizatora lub Stronie Internetowej Konferencji).
  13. Rejestracja lub utrwalanie Konferencji przez Uczestników, a także rozpowszechnienia nagrań, zdjęć, publikacji i innych materiałów uzyskanych w związku z Konferencją wymaga uprzedniej zgody Organizatora wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
  14. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rejestrowanie, utrwalanie lub rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika przez innych Uczestników lub przez inne osoby.

§ 6. Prawa własności intelektualnej

  1. Wszystkie materiały przekazane Uczestnikowi, jak również udostępniane przez Organizatora w ramach Konferencji, w tym m.in. teksty, grafiki, zdjęcia, dźwięki, filmy i inne materiały powstałe w ramach Konferencji (utwory), jak również szata graficzna oraz wybór i układ treści z opublikowanych materiałów edukacyjnych i promocyjnych (dalej „Materiały”), są chronione prawami własności intelektualnej, w tym prawami autorskimi, które przysługują Organizatorowi.
  2. Materiały powstałe lub udostępnione przez Organizatora w związku z Konferencją można wykorzystywać, w tym drukować oraz przechowywać wyłącznie w celach niekomercyjnych – dydaktycznych, wraz z podaniem informacji o źródle pochodzenia Materiałów.
  3. Jakiekolwiek korzystanie lub rozporządzenie Materiałami, inne niż wskazane powyżej, np. w celach komercyjnych, wymaga każdorazowo udzielenia pisemnej pod rygorem nieważności zgody Organizatora.
  4. Uczestnik zobowiązany jest do nieprzekazywania odsłuchiwanych lub nabytych przez niego za pośrednictwem Konferencji materiałów osobom trzecim, a także dbania o to, aby osoby te nie miały dostępu do odsłuchiwanych lub nabytych przez niego produktów w sposób umożliwiający ich powielanie, odpłatne lub nieodpłatne rozpowszechnianie albo wykorzystanie w inny sposób niezgodny z zakresem praw udzielonych Uczestnikowi.
  5. W przypadku uzyskania przez Organizatora informacji o naruszeniach, Organizator wezwie Uczestnika do usunięcia skutków naruszeń na koszt Uczestnika. W przypadku niedostosowania się Uczestnika do wezwania Organizatora w terminie 10 dni od daty otrzymania przez Uczestnika wezwania, Organizator może skierować wobec Uczestnika roszczenia z tytułu naruszenia praw do produktu.

§ 7. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
  2. Wszelkie spory między Organizatorem a Uczestnikiem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności w drodze ugody, a następnie przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, chyba że przepisy powszechnie obowiązujące stanowią inaczej.
  3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na Stronie Internetowej Konferencji.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiana Regulaminu wejdzie w życie z dniem publikacji tej zmiany lub nowego Regulaminu na Stronie Internetowej Konferencji. W odniesieniu do Uczestników, którzy zaakceptowali Regulamin zmiana wejdzie w życie w ciągu 7 dni od dnia poinformowania ich o zmianie Regulaminu na adres e-mail wskazany zgłoszeniu rejestracyjnym i braku wyrażenia sprzeciwu wobec tej zmiany w ww. terminie.
  5. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
  6. W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

§ 8. Klauzula informacyjna RODO

Stosownie do postanowień art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm., dalej „RODO″), Organizator informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Oncotransfer Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02–781) przy ul. Wilhelma Konrada Roentgena, adres e-mail: Rodo@oncotransfer.pl.
  2. W przypadku pytań dotyczących ochrony danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Organizatora, listownie (adres do korespondencji – jak wyżej) albo drogą elektroniczną na adres e-mail kontakt@oncotransfer.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu i na podstawie prawnej:
    1. 6 ust. 1 lit. b RODO przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w celu:
      • realizacji Konferencji na zasadach opisanych w Regulaminie Konferencji oraz działań podjętych w związku z jej organizacją, w tym jej prawidłowego przeprowadzenia;
      • utrwalania i publikacji wizerunku poprzez zamieszczenie relacji z Konferencji na stronach internetowych i oficjalnych profilach w mediach społecznościowych oraz w publikacjach prasowych i materiałach multimedialnych zgodnie z Regulaminem
      • Konferencji,
    2. 6 ust. 1 lit. f RODO przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;
    3. 6 ust. 1 lit. a RODO w przypadku wyrażenia zgody na dalsze przetwarzanie danych osobowych, w celu umożliwienia przyszłego kontaktu, w tym otrzymywania informacji o konferencjach i wydarzeniach organizowanych przez Organizatora. Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych przysługuje w dowolnym momencie – co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
  4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty będące podwykonawcą administratora na podstawie umowy powierzenia.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane organizacjom międzynarodowym ani do państw trzecich.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez Organizatora przez okres niezbędny do osiągnięcia celów przetwarzania, o których mowa w pkt 3, chyba że obowiązujące przepisy prawa nakładają na Organizatora obowiązek ich dłuższego przechowywania – w szczególności do celów archiwalnych w interesie publicznym.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu zawarcia/wykonania umowy o udział w Konferencji.
  8. Osoba, której dotyczą przetwarzane dane osobowe ma prawo do:
    1. żądania od Organizatora jako administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    3. przenoszenia danych.

Z praw tych można skorzystać, składając stosowny wniosek (bezpośrednio lub drogą korespondencyjną, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej) do Organizatora. W przypadku uzasadnionych wątpliwości Organizator może prosić o podanie dodatkowych informacji niezbędnych do potwierdzenia tożsamości osoby składającej wniosek.

  1. Każdej osobie, której dotyczą przetwarzane dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna ona, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  2. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania ani przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  • 9 Reklamacje
  1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora.
  2. Reklamacje Uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Konferencji.
  3. Reklamacje zgłoszone po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
  4. Każda reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jego adres oraz uzasadnienie zgłoszonej reklamacji.
  5. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna.

 

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025 r.